2010. január 21., csütörtök

A bukfenc előtti nap...

Szóval ahogy sikerült elküldenem az üzeneteket a blogra, rögtön meg is cáfoltam magam. Vagyis nem én hanem az élet. először is üzenem a hitetleneknek, hogy megyünk a sivatagban reményvesztetten, hogy az aznapi jegyzeteink, emlékképeink nem mennek el,és odaérünk egy helyre mondom a sivatag szélén!!! és az első szembejövő este tízkor nyitva levő kávézon kiírva INTERNETCAFE. Na így tudtam üzenni, mert próbáltam én telefonon, usbs stickkel de sehogy sem sikerült egész nap. Szóval csak így. És az élet hogy cáfolt meg? Hát úgy hogy miután elküldtem a blogra hogy cb rádiót nem használtunk, beléptünk a sivatagba. Beírtuk a végcél koordinátáit és a műszer jelezte, hogy nincs út a megadott koordináta közelében. Ilyenkor megnézzük melyik az az út ami legközelebb visz a célhoz onnan pedig a navigátor nézi a távolságot irányt és próbálja a sofőrt a pont felé irányítani. Ez addig rendben van amíg sík terep az ember látja az utakat nagyjából merre futnak. De nekünk már sötét volt 35km dombok, kövek, patak medrek, egy-egy homokdűne, így azért nem olyan könnyű a célt megtalálni. Cb rádión folyamatos adás ki hol akadt el, erre ne gyertek mert itt meredek leszakadások mély átmosások vannak. Mi is bejelentkeztünk, és próbáltuk kitalálni a bemondott távolságok irányok jelzések alapján hogy ki kicsoda és merre érdemes menni. Csabi mintegy 80-90es tempóban nyomta a félinformációk alapján a pedált. Mondanám hogy én navigáltam neki de nagyívben le.... hogy mit mondok. A vérszem az vérszem. egyszer mindenki kaphat. megvolt az első igazán kalandos érkezésünk. Mostanra már sátrunk áll a homokdűnék között. Megettük az esti levesünket.Ma főztünk először. Holnap technikás nap lesz, rövid távval. Írni szerintem nem fogok tudni, remélem ez átmegy. Ma már fésűlködtem de még fürdés mindig nem volt! Kemény vagyok. Vagy büdös? A Tuareg nem fürdik 10 percenként. Megkérek minden kedves olvasómat ne szolidáljon velem. Ez főleg a Verára vonatkozik. Hidd el apa akkor is szeret ha minden nap fürdessz és nem akarod megdönteni a rekordját. Nem törekszem én sem a Mécs Laci azt hiszem 21napos rekordját megdönteni, és ígérem ha hazamegyek nem csinálok ebből rendszert. Mindenkinek szép almot! ez nagyon jó értitek hogy szép 'almot'. mondjuk inkább jó éjszakát, vagy szép olyan napszakot amelyben ér benneteket ez az üzenet. Reggel azért megnézem nincs-e skorpió a cipőmben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése