2010. január 21., csütörtök

21én a céban

Átküldtem a mai anyagokat remélem majd olvassátok nemsokára. Még a mai célban vagyunk és gondoltam garázdálkodok egy kicsit. Hallom otthon jó az idő és a Tóth Ati nem lapátolja előttem a havat! Mi ez lázadás? Hát kit kértem én hogy vigyázzon a családomra. Itt szuper az idő!!! 30 fok napsütés, kellmes nyári meleg. Képzeljétek el itt a hold este nem c vagy d betű hanem egyenlőre U. megfejtéseket a szerkesztőségbe kérjük küldeni. Reggelente tudjátok milyen hideg van? Nagyon. Ez frappáns volt mi? Megyek vacsorázni. Ne hagyjátok hogy a rosszidő meg a depresszió eluralkodjon rajtatok! Küldök egy kis napsütést meg meleget meg nyarat. Milliócsók mindenkinek akinek jár meg akitől jár. Annyit írok, hogy nem fogok tudni mit mesélni.

1 megjegyzés:

  1. Olvassuk, olvassuk... Rendelés előtt, alatt, közben és után, néha blog-olvasó teamak alakulnak. A betegek azt hiszik nekik örülök (örülünk), pedig "csak" a blogot olvasom (-suk) és a széles mosoly Neked, Nektek szól:)
    Képeket kérhetnénk? Használd ki a technika csodáit!
    A technika ördöge itthon maradt!

    VálaszTörlés