2010. február 3., szerda

papírkutya

Nyakamon az élet, ölnek a papírok. Egy éve próbálom átírni a GZsolttól megvásárolt autómat. Esküszöm bíró úr mindig közbejött valami. Legalább 17adásvételi szerződést írtam, 2ben a Zsolt is tevőlegesen részt vett. Már minden adatát úgy megtanultam, vigyáznom kell ha egy űrlapot töltök nehogy vele töltsem ki. Az utolsó meghiúsulás azért történt, mert az elvesztett törzskönyvre kiadott körözés után, az ismételt próbálkozásnál, az eredeti adásvételit megint elhagytam. Új időpont, új eredetiség vizsgálat, új régiadásvételi hamisítás. Még azért tettem egy kísérletet az eredeti megtalálására.Emlékeztem, hogy a fürkésző rokon tekintetek elől még karácsonykor egy pár fontosnak tűnő iratot, egy kukának látszó dobozban a fetrengő kanapénk mögé rejtettem. Persze nem volt benne, de megtaláltam a KSH statisztikai adat küldő lapot. Mondom ennek is meg van a haszna, hogy most keresek adásvételit legalább ez meg van. feladási határidő:tegnapelőtt. Akkor még időben vagyunk. Büszkeség (de bal ítélet). Rohanok a rendelőbe. Mondom a Jutkának meghoztam a statisztikát. Kezdenék igazán büszke lenni magamra (mivel eddig mindig elhagytam, vagy júniusban találtam meg) de az asszisztensek gyöngye csak abbahagyhatatlanul, már már megalázóan vihog rajtam! Doki nézd meg a dátumot: feladási határidő 2008.02.01. Én már rég megcsináltam az ideit. Hát ez van hiába igyekszik az ember. Utóirat: az átírást megcsináltam de vissza kell mennem mert lejárt a műszaki. Addig meg nincs új forgalmi.ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy ezt leírtad, mert lesz 41 tanúm, hogy nem én raboltam bankot az autóval és nem én hajtottam 200-zal a fix radaros kamera előtt. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Zsolt Drága!
    A Korona mérleg használati utasítása nem akadt véletlenül a kezedbe? Nagyon kéneeeeeee!

    VálaszTörlés