2010. január 19., kedd

Spanyol vigasz

Spanyolország. Mindenhol csak narancsligetek. egyébként meg kopár vöröses, agyagos lejtők. Tegnapi francia provanci tájhoz képest, ez itt elég gyenge fauna. Itt biztos sok spanyol narancsot esznek, hogy ne kapják el a spanyol náthát. Asziszik hogy ezzel ők találták fel a spanyolviaszt? Azt mondjuk lehet hogy ők találták fel. Ma is utunk nagy része autópályán vezet. A reggel 4-es ébredés nem nagyon jött össze. mikor 3.59-kor riadót fújtam, Csui csak halk vakkantással adta tudtomra, hogy majd jöjjek vissza 6-kor. Begya Laci kiment a 4es eligazításra és állítólag már én horkoltam a leghangosabban mikor visszaért. de szerintem ez létezhetetlen. 6-kor már vezettem. Reggel köd, sötét, forgalom, aztán később már az eső is rákezdett. A tengerparton akartunk reggelizni de az eső elmosta tervünket. Süt a nap. 2 nap múlva ez már nem lesz nagy információ. Az egyik gps jobb mint a másik. Szóval 2vel navigálunk mert európa térképeink eléggé hiányosak. Megnyugtatok mindenkit még senki nem veszett össze senkivel...
Mindenki már kicsit felszabadultabb. A BLaci minden indulásnál kiakasztja a fordulatszámlálót, és gyakorlatilag 3.fokozatig ég az alacsonyabb fordulatszámért könyörgő lámpa a műszerfalon. Mert hogy van ilyen rajta. 3500as fordulat felett piros ledek gyulladnak ki nehogy túlpörgesd a motort. Na nekünk ez minden fizetős kapunál az indulásnál meg ameddig még látnak, hallanak ég. Jó hangja van a gépállatnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése