2010. január 16., szombat

Gépállat

Hát ilyen...
Az alapfelszereltségen túli extrák:
  • Belülről állítható első két kerék
  • Teljes fóliázás, ami biztosítja, hogy a fiúk két hét sivatag után se
    legyenek homokosak
  • Szentkirályi ásványvíz a portugál Fingo ajánlásával...

4 megjegyzés:

  1. Az autó nagyon jó felkészített gép benyomását kelti, a mitfahrerek kevésbé. A reggeli -4 fokban volt egy kis szerencsétlenkedés ("kinek a kereke? hol van, miért tetted ide, miért esett a fejemre?, szorítsd le a CB antennával, úgysem megyünk rossz úton és/vagy gyorsan, stb.")de a csapat elrajtolt. Első állomás Mantova, 833 km.

    VálaszTörlés
  2. A rajtnál a startvonaltól nagyjából 250 m-re egy norvég csapatnak nekiütközött egy teljesen normálisan, taxis stílusban közlekedő taxi, mert úgy gondolta, hogy még simán ráhúzhatja a kormányt, hiszen ő taxis és beengedik, neki mindent lehet, de a norvég csapat nem így gondolta és a nagyjából 2 és fél tonnás terepjárójukkal levették a taxi elejét. A taxis nagy lendülettel kiszállt, már ütésre emelte a kezét, de nagyot hibázott, mert a norvég csákó kb. 210 cm magas volt, picit volt csak alacsonyabb, mint a középső nagy szobor a Hősök terén és akkora karja volt, hogy azt hittem egy malac sonka van a vállára dobva...és UJJATLAN PÓLÓBAN, TÉRDNADRÁGBAN volt!!!!!! (kb. -2 fok volt)(Hiszenhátugye, Bamakó, Afrika) A taxis azonnal megnyugodott ;-) a rendőrök meg odaértek és másfél óra alatt megoldották a koccanást.

    VálaszTörlés
  3. A búcsúztató falka rendben feloszlott,a vizesre sírt zsebkendők száradnak a jó meleg radiátoron,mellette mi is szépen engedünk felfelé ,hogy elérjük a normál üzemi hőmérsékletet.Jó utat, fiúk, szerencsés megérkezést a jeges Mantovába!

    VálaszTörlés
  4. Ismételten kívánunk "szart a kerekek alá" !
    Igyekszünk követni Titeket!
    Szerencsés utat: Era és a család

    VálaszTörlés