2010. január 8., péntek

-7.nap

Szóval még 7 nap. ma akartam bemutatni a csapatom de egyenlőre most még itt vagyok a rendelőben. A beteg itt ül előttem és várja hogy tegyem fel a következő kérdést.Én meg csak blogolok, meg blogolok... Most kaptam meg Zolitól a tűzgyújtáshoz szükséges taplót, meg szenes pamutrongyot. Nagyon jól gyullad, kipróbáltuk. Az asszony rám szólt tegnap, hogy látni szeretné a túlélő felszerelésem. Tehát a tűzgyújtó készletem lassan összeáll. Csak azt nem tudom mit gyújtok meg a sivatagban? Majd a ruháimat, hogy füstjeleket tudjak adni. De még délután, hogyha lemegy a nap akkor legalább megfaggyak. Ma lesz a búcsúbuli a barátokkal. olyan igazi csülkös pacalos, pálinkázós, memóriatörlős bulira számítok. Hülye neve van hogy búcsúbuli, merthogy nem akarok én senkitől se búcsúzni. Inkább bamakói gyomredző gyorstalpaló. Ennél durvább terhelésre szerintem nem számít a májam meg a gyomrom mint ami ma lesz. Szóval 8kor együtt iszunk előre a medve bőrére. Még egy kis munka aztán hajrá. szurkoljatok hogy túléljem a mai estét.

1 megjegyzés:

  1. Remélem túlélted/túléltétek/ a tegnap esti bulit. Még 1-2 hasonló akció és nem a CB rádiót kell intézned indulás előtt, hanem mobil budit...
    Még mindig nincs CB rádiótok?

    VálaszTörlés